úterý 28. prosince 2021

Vánoční filmy jinak

https://image.pmgstatic.com/files/images/film/photos/158/077/158077677_99ddf7.jpg

Ahoj!

Já vím, že Vánoce 2021 jsou za náma. Je úterý 28. prosince, spousta lidí chodí normálně do práce (já tentokrát ne, vzala jsem si dovolenou), ale možná právě proto, že je ještě prosinec, sem chci hodit odkazy na tipy na jiné vánoční filmy.

Co to znamená "jiné"? 

Prostě vánoční klasika. Vše, čím nás média krmí rok co rok. Tři oříšky pro Popelku, Pelíšky, Láska nebeská, Grinch, Sám doma (což je film, který mám ráda, vlastně oba dva díly) a další a další nejen české pohádky.

Horory a hororové komedie

Pokud je mezi vámi nějaký hororový nadšenec nebo někdo, kdo má rád ulítlé komedie či jen hledá nějaké jiné vánoční filmy, zbystřete! Dala jsem dohromady tipy na vánoční horory nebo hororové komedie, kterými si můžete ozvláštnit Vánoce. Nebo konec roku. Pokud vás něco z toho zaujme, můžete to samozřejmě zhlédnout kdykoliv :D Ale v rámci tématu, prostě Vánoce :D Víte jak.

70. až 90. léta
ZDE

- z prvního článku za sebe doporučuji filmy Černé Vánoce (1974) a Gremlins (1984)

21. století
ZDE

- z druhého článku doporučím Smrt přichází v bílém (2003), Ďábelský Santa (2005), P2 (2007) a Dej si pozor! (2016)

Mějte se krásně a pokud se rozhodnete na nějaký snímek kouknout, přeji příjemnou zábavu! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat