úterý 28. prosince 2021

Horror.cz partnerem Vřískotu!

Ahoj!

Pardon za lehký clickbaitový titulek, ale nadpis má být přece krátký :D Samozřejmě ho rozvedu.

Ale ne zas tak hodně :D Zkrátka ve větší stručnosti - horror.cz, jeden z mála českých zájmových webů, který se věnuje hororu, se stal jedním z mediálních partnerů již pátého pokračování hororové franšízy VŘÍSKOT

Slasherová klasika zavítá do tuzemských kin už 13. LEDNA a opět sebou přiveze ikonické trio Sidney + Gale + Dewey.

Klikněte i SEM (nebojte, je to jen Instagram :D).


 

Když jsem byla se sestrou na čtvrtém Vřískotu (2011), tak se mi to líbilo. Ale to mi bylo o deset let míň. Takže doufám, že mě další pokračování nezklame, jako mě zklamal Halloween (2018). Mimochodem Halloween zabíjí (2021) jsem ještě neviděla.

 

Mějte se krásně!


Žádné komentáře:

Okomentovat