úterý 28. prosince 2021

Literární recenze: James Herbert - Krysy (1974)

Ahoj!

Před měsícem jsem chtěla pro web horror.cz napsat medailonek o britském spisovateli JAMESU HERBERTOVI. Když jsem se dívala na seznam jeho knížek vyšlých v češtině, řekla jsem si, že třeba takové ikonické KRYSY (1974) bych si ráda přečetla, a tak jsem hned naběhla na katalog knihovny. Krysy sice měli, ale na skladě!! Což jsem se docela divila, proč zrovna Krysy a ne třeba.... no proč zrovna toto jeho dílo. Ale nevadí. Krysy jsem si objednala a čekala na e-mail. 

E-mail přišel, a tak jsem vyrazila do knihovny. A když už - tak už, hihi. Půjčila jsem si i jeho další knihy, které tam čekaly na své čtenáře. Do košíku jsem tak naházela i tyto kousky: Mlha (1975), Fluke (1977) a Lovec duchů (1988).

Krysy jsem začala číst ještě týž den, tzn. 16. listopadu. Bylo hezky a mě čekala cca 20ti minutová cesta domů, tak proč nezačíst číst?! Četla jsem a četla. Každý den. A 22. listopadu jsem knihu odložila jako dočtenou. Krysy jsem tedy četla týden a vážně mě moc bavily! 

Už dlouho jsem myslela na to, že bych si po letech ráda napsala recenzi. Tu knižní konkrétně po TŘINÁCTI letech. No, docela jsem si s tím dala práci!! :D Ale nemyslím si, že by recenze byla super. Jako jasně, je to mnohem lepší než v roce 2008, kdy jsem v recenzi vyzradila děj (achjo:D), ale i tak.. 

To mě přivádí k PSYCHU autora ROBERTA BLOCHA. Recenzi k této knížce jsem chtěla udělat též, ale vzdala jsem to :D 

Ty recenze asi nejsou pro mě. Fakt se divím, že jsem před třemi lety zvládla napsat dvě hudební reportáže z koncertů a během několika hodin je odeslala do systému, aby je editor na druhý den zveřejnil :D Psala jsem pro musicweb.cz, který minimálně poslední týden nejede. Škoda.

A co ta recenze?

Hodím sem odkaz. Jednak se mi to nechce kopírovat (i když o co jde, stejně bych dala ctr+c a ctrl+v xD) a druhak chci zvýšit klikavost článku a návštěvnost webu :D

Recenzi na KRYSY si můžete přečíst kliknutím na TENTO ODKAZ.

 

Mějte se krásně!

Žádné komentáře:

Okomentovat