úterý 28. prosince 2021

Koncert: KATARZIA, 16. 12. 2021, PRAHA

Ahoj!

Konečně jsem se dostala ke koncertu, pardon, VÝTEČNÉMU koncertu slovenské interpretky, která si říká KATARZIA. Je to mladá žena, Slovenka, vlastním jménem Katarína Kubošiová, jež ale nějaký ten pátek žije a tvoří v Praze.

Jediný koncert roku

Já jsem koncertomaniak. Kulturomaniak. Cinefil. Galerofil. Atd. Ale jelikož je tento příspěvek o koncertu, napíšu nějaké ty hudební statistiky - a nepůjdu daleko do minulosti, srovnám svět, když byl ještě v pořádku - ano, rok 2019, dále podivný a turbulentní rok 2020 a nynější 2021.

Zvykla jsem si?

Bilance mnou navštívených hudebních akcí roku 2019 je takováto: 27 koncertů + 1 festival = 28 hudebních akcí (jednotlivá vystoupení na festivalu nepočítám, beru to jako jednu akci)

Bilance mnou navštívených hudebních akcí roku 2020 je takováto: 4 koncerty před koronou + 1 po nějakém rozvolení = 5 hudebních akcí

Bilance mnou navštívených hudebních akcí roku 2021 je takováto: 1. Ano, jen 1 hudební akce

Dlouho jsem si to nechtěla přiznat a další dobu trvalo, než jsem to někomu řekla nahlas, ale zvykla jsem si. Zvykla jsem si být doma. To víte, x měsíců jste bez koncertů a pak když se objeví... No zrovna to není to, co byste chtěli navštívit :D ALE! po koncertu Katarzie jsem si dala předsevzetí do roku 2022: alespoň 1 koncert měsíčně bez ohledu na interpreta. Teda samozřejmě žádoucí je, aby se mi to líbilo :D Zkrátka si to namířím na Spotify, poslechnu si nějakou tu muziku a když si řeknu: ano, to je ono, vyrazím. 

Katarzia v MeetFactory

Ale teď zpět ke koncertu! Pražský koncert se měl původně odehrát 1. prosince v klubu Fuchs 2. Nakonec se zrušil, aby se později objevil, a to 16. prosince v klubu MeetFactory. Měla jsem radost hned trojí: 1) koncert fakt bude! 2) MeetFactory mám pár zastávek MHD 3) šla jsem tam se svým oblíbeným kamarádem. Takže co víc si přát? :D

Povídání před koncertem

Koncert byl na sezení, což byla ale vládní podmínka, v té době (a asi i teď?) se u nás mohou odehrávat koncerty pro maximální počet 1000 sedících diváků. Začalo se v 19:30. Tedy lépe řečeno - proběhlo takové improvizované M&G neboli meet and greet. Jde o setkání interpreta s fanoušky. Katarzia doufala, že se budeme ptát, ale jak správně odhadla, styděli jsme se :D Kamarád se teda na něco zeptal, pak se k němu přidali i další, ale nebýt Kátinýho kamaráda, hudebního redaktora, jehož jméno si nepamatuju, natožpak pro koho pracuje, nevím, jak by to nakonec probíhalo :D Byl to prostě takový rozhovor. 

Koncert

Byl boží! Fantastický! Po odchodu jsem si říkala, že nechápu, proč jsem tak dlouho byla bez koncertů... Ta vzrušující nervozita, když na něj míříte, poté samotný koncert - pokud je teda dobrej - a samozřejmě ta úžasná euforie po něm... Katarzia měla na scéně DJe a tanečnici. Oba dva se svého úkolu zhostili náramně. A jak říkám, Katarzia předvedla naprosto f a m ó z n í  v ý k o n.
Nebyla jsem sama, komu se koncert líbil. Po přídavku totiž následoval standing ovation! Och :-)

Co Katarzia zahrála? Podívejte se na SETLIST.

 
 

Co následovalo

Dva, tři dny před koncertem jsem Katarzii napsala na Instagram, jestli nechce ořechy. Naše domácí bio vlašáky. Napsala jsem to víceméně ze srandy, nečekala jsem, že se ozve zpátky, natož, že by je vážně chtěla :D No, odepsala, což bylo hezké, ale odpověď byla taková všelijaká, takže jsem si říkala, že něco málo vezmu. Do kabelky se mi kupodivu vlezl větší pytlík a po koncertě jsem za ní šla. Abych vyjádřila svoje nadšení z vystoupení a samozřejmě jí předala ořechy :D Když jsem jí řekla, že jsem jí před pár dny napsala, nemusela jsem dokončovat větu, Katarzia hned vyhrkla: Orechy! :D To bylo hezké :) Dala jsem jí je a měla upřímnou radost :) Myslím, že je nerozdala, ale i kdyby rozdala, udělaly by jistě radost někomu jinému :) A na závěr jsem ji poprosila o fotečku.


Pokud Katarziu neznáte a videa vás zaujala, mrkněte na můj playlist na Spotify.

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat