pondělí 7. března 2016

To ostatní: Moshpit opět narušen?!

To si děláte srandu!


:D


Ano, směju se.

Vzhledem k titulku článku - ptáte se proč? Protože to ani jinak nejde. Příští týden Moshpit moderuji, to se nic nestane, ale za další týden mě čeká opět pobyt v nemocnici, takže znovu nastane moje nepřítomnost - to bych se smála spíše pak, znáte takovéto 'do třetice....', no ale stejně...

Dneska se stalo to, co se stalo minulý týden. Sice né tak 'násilně', ale přesto se stalo.

Stejný scénář?

Všechno šlo jako po drátkách. Simple Plan z Mexika dohrávají svůj koncert, v tom najednou - střih - a jsou tu Halestorm. No, náš vysílací program okrouhl záznam o cca 5 minut, asi se mu pop punk omrzel. Říkám - fajn, aspoň to bylo na konci...Začnou hrát Halestorm, všechno zatím vypadá dobře a najednou tu je osudných deset minut před koncem vysílání...čili - střih - a jingle hlásí 'Tohle je novinka na RK2' - říkám - bože, to se musel zbláznit deset minut před koncem? Dobře...snažím se přihlásit přes vzdálenou obrazovku, ale nejde to! Nemůžu se dostat do programu, irituje mne to a radost mi nepřidává i ona zmiňovaná tzv. novinka (novinka dle jednoho našeho dramaturga je pouze píseň, kterou za novinku vydává největší česká celoplošná stanice, a je přitom jedno, že onen singl vyšel třeba už před čtvrt rokem). Písnička dohrává, začíná další neidentifikovatelná popová píseň a já ztrácím nervy...proč to nejde? Vždyť chci jen přidat nějaký tematický singl.
Kouknu se na webku a tam kolega s kolegyní. Říkám si - aha. Tak už vím, proč Halestorm předčasně skončili.
Co se stalo minulé pondělí?

Kdo je to? 

S kolegem začínáme konverzaci přes WordPad. Nebudu tady sdílet naše psaní, které se rozvinulo do debat. Na otázku, kdo tam je, jsem odpověděla - Kdo asi, když se vysílá Moshpit, resp. vysílal. Následovala reakce, že si toho nevšiml, že to nevěděl atp. Takže další člověk, kdo se nedívá na program. I když...zas tolik bych tomu nevěřila, nýbrž když jsem zhlédla program já - jejich pořad byl vyplněn a to dokonce, když mi dotyčný napsal, že druhý kolega nepřijede, takže vysílat nebudou. No...neříkejte mi, že si potom nekontroluje, co vypíše do programu ke svému pořadu. Je to prostě blbost.

Normálně to napiš na stránky FB 

Na to, že jsem Moshpit propagovala i na sociálních sítích a po minulých zkušenostech mi napsal, abych to příště napsala na facebookové soukromé radiacké stránky...Jenže já říkám PROČ? Proč bych tam něco takového musela psát. Přece to, že nejsem v ČB, ještě neznamená, že nevysílám. Pro mnohé lidi by to tak znamenalo, já jsem trochu jiný případ. Evidentně. Tudíž píšu názor, že každý, kdo si chce zavysílat nebo se vrtat v technice, by se nejprve měl podívat na program a podle toho se zařídit. Neříkejte mi, že je to tak těžké - vždyť jde proboha jen o jedno 'blbý' kliknutí! Ale asi jen ten klik zabere hodně času a námahy.
Tím se přirozeně dostávám k obsahu vysílání. Když to udám na svém příkladu - mám hodinový pořad, který je specifický svým obsahem. Hodinu rock, punk nebo metal RK2 prostě nevysílá, ve skriptu to takto zadané není - toť za prvé. Za druhé, pokud uvidím, že je v přehrávači 'píseň, která je nějaká dlouhá' - chtělo by to přečíst a né jen se kouknout na stopáž. Jinak by si člověk, který si všimne času a popisu, musel tuto náhodičku vysvětlit následovně: nevím, co to je, kouknu na program. Aha. Pořad. Tak to jo.
A né že tam uvidím dlouhou mp3, která by přesáhla devátou hodinu, tak to radši utnu hned teď, ať se to 'tematicky' hodí. Já kašlu na nějaký téma. Když by mi píseň teoreticky přesáhla danou hodinu, tak ji ukončím úderem oné hodiny, kdy má jet další pořad, a né že se předpřipravím, kor když ono další  vysílání vůbec nebude, resp. bude, ale nebude moderované.

A co omluva? 

Musím zmínit ještě jednu věc, a to poměrně významou. Jak nesnáším nevychované, tak v tomto ohledu mne onen člověk nezklamal...Omluvil se! To mě docela 'potěšilo', 'omluvu jsem přijala' (takhle to zní hrozně, když se nestalo nic na životě ohrožujícího), ale stejně. Jde o princip. Takže tohle byl opravdu světlý bod. Omluva přišla v podstatě hned v zápětí. I kdyby ale přišla později...cením si toho. Opravdu si cením toho, když někdo 1) poprosí, 2) poděkuje, 3) omluví se - což byl tento případ.

Závěrem...

Musím říct, že jsem se sice rozzohnila, ale né tak moc jako minulé pondělí. Jednak z toho důvodu, že narušení proběhlo cca deset minut před koncem, dále se dotyčný omluvil. A to 'narušení' spočívalo v jinglu a dvou písních, naprosto nehodících se do konceptu - taky to mohl ukončit a zandat tam nějakou rockovou píseň, když zjistil, že vysílám vzdáleně...Každopádně horší situace nastala minulý týden, tohle jsem poměrně rychle přešla. Ale to víte, stejně vás naštve ten princip ignoranství.

Komentář? Raději ne...




Mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat