pondělí 7. března 2016

To ostatní: Nemoderovaný Moshpit potřetí aneb sága pokračuje (Hudební blok x)

Vážení čtenáři, posluchači, náhodní kolemjdoucí, dneska se můžete těšit na třetí nemoderovaný Moshpit...
 
Šílený, co? :D 
 
Před dvěma týdny jsem si říkala: jo, tak dnešní Moshpit bude nemoderovaný, už se to v minulosti stalo. Potom přišla další návštěva lékaře a moje další absence. No a i teď, potřetí, je tu návštěva nemocnice a další neúčast moderování...

Achjo.

Ale co se dá dělat. Nic. Holt zdraví je v této situaci přednější více než škola a když to tak vezmu...tři roky moderování Moshpitu a oproti tomu tři fyzické nepřítomnosti mé osoby, byť v řadě...no co to je? :D V podstatě nic.

Každopádně jak jsem již zmínila, Moshpit bude. Bude a tentokrát to nebudou novinky, které mimochodem můžete sledovat zde , nýbrž první speciál v tomto roce! No a byla jsem inspirována koncertem Simple Plan - který byl, jen tak na okraj, SKVĚLÝ, a zážitků mám taky dost, něco málo zmíním v Moshpitu 14. března - čili jsem opatřila koncert, který odehráli před třemi lety v Mexiku. No a jelikož jsem vybrala koncert, který trval necelých čtyřicet minut, tak to chtělo ošéfovat ještě zbylých dvacet. A sáhla jsem - po kom jiném, než po - Halestorm a jejich záznamu z Kolína z roku 2012. Jenže tento koncert trval skoro jako koncert SP z Monterrey, takže jsem připravena zkracovat - kluci z dalšího pořadu totiž dnes vysílají. Ale nevadí, alespoň oněch dvacet minut hard rocku zazní :-)
Všecko jsem si připravila den předem, naštěstí jsem neměla problémy se systémem jako posledně. Takže dva záznamy a když mi někdo zkazí vysílání, tak....tedaa, snad nezkazí!
 

'Hudební blok' (jednorázovka č. tři) - Moshpit

Tentokrát dávám rubriku do uvozovek :D A vlastně se ptám sama sebe - má to vůbec cenu takto nazývat? :D No...ale jo :D Takže playlist:

Simple Plan - Live In Monterrey, 2013
Halestorm - Live In Cologne, 2012  
 
Mějte se krásně  a večer na slyšenou

Žádné komentáře:

Okomentovat