pondělí 14. března 2016

To ostatní: Moderovaný Moshpit? No ano!

Tak vážení drahoušci, dnešní Moshpit byl po třech týdnech moderovaný! Juch. A rovnou jsem dala speciální vysílání. Proč? Jednak jsem neměla příliš času a jednak jsem si říkala, že moderovaný speciál tenhle rok ještě nebyl...

Jinak chci vysvětlit jednu věc, aby nedošlo k mýlce, několikrát jsem tu propagovala Twitter Moshpitu, tak ano, například včera jsem tam sdílela několik písní...ale ta příprava na vysílání, tedy alespoň ta moje příprava, je na mnohem delší čas, než jen vzít krátké info o tom, na jakém albu se píseň nachází a kdy vyjde...chci mít komplexnější info o kapele. O 'kauzách' ani nemluvě (to, co se děje mimo hudební sféru). Takže to jen tak na vysvětlenou.

A cožeto bylo za vysílko? 70. léta! :D :-) Nicméně písně jsem hrála ty, které se mi líbí. Jistě, některé mohly být svým způsobem třeba inspirující, ale já nemluvila o hudebním kánonu sedmdesátých let nebo o mých názorech, co bylo tenkrát top. Prostě jen písně, které mám ráda.

A jelikož k tomu nemám nic víc, co říct, tak vám rovnou zkopčím playlist

Blondie - Heart Of Glass
Mungo Jerry - In The Summertime
Albert Hammond - It Never Rains In Southern California
The Buggles - Video Killed The Radio Star
Sweet - Little Willy
The Who - Baba O'Riley
Free - All Right Now
Bachman Turner Overdrive - You Ain't Seen Nothing Yet
Stealers Wheel - Stuck In The Middle With You
Rush - A Passage To Bangkok
Rainbow - Long Live Rock N Roll
Alice Cooper - School' Out
Judas Priest - Hell Bent For Leather
Motorhead - Overkill

Mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat