sobota 27. února 2016

Hudba: Dnes je to přesně 10 let, kdy byl vydán singl I Write Sins Not Tragedies!

Tak hned na začátek - tento příspěvek jsem opravdu neměla v plánu vůbec psát :D Původně jsem chtěla dát odkaz písně od americké kapely Panic! at the Disco jen na FB a Twitter - nakonec skončil pouze na mém milovaném Twitteru. No, ale 'něco' mi 'vnuklo nápad' tuto informaci dát na blog.

Taky jsem si uvědomila, že toto bude první článek pod rubrikou 'Hudba', takže...tadááá, tady je :D

Nechci se však příliš rozepisovat o tom, jak jsem narazila na tuto kapelu, proč ji miluji a tak. Jednoho dne roku 2006 jsem přišla ze školy domů, zapla televizi a na satelitu naladila německou stanici VIVA (nebo německé MTV, teď nevím). Objevil se tam klip s názvem I Write Sins Not Tragedies od jakési kapely Panic! at the Disco. Na první poslech mě ta písnička zaujala tak moc, že kdykoliv ji poté hrály, já automaticky zesilovala doprava :D Klip se mi taky líbil.

Potom jsem si je vyhledala ve škole na internetu, abych si o nich zjistila nějaké informace. Narazila jsem na tento blog , který už však není nějakou dobu činný, tou dobou však byl, a právě tento blog se stal takovým mým zdrojem ohledně novinek této kapely.

Samozřejmě jsem si obstarala jejich CD A Fever You Can't Sweat Out, které vyšlo v září 2005, jen tak pro doplnění - obsahuje 13 písní, mezi nimi zmiňovanou hitovku, mimo jiné i díky ní prorazili, a dodnes tato deska patří mezi moje TOP debutovky vůbec.

=> tak vidíte, nakonec jsem se rozepsala :D A psala bych dál, ale teď už musím dát stopku.

Takže když to shrnu, dnes je takové krásné výročí vydání písně, která stále patří mezi mé nejoblíbenější od P!ATD, ačkoliv musím říct, že není jediná a těch oblíbených písních bych z celé diskografie vyjmenovala snad milion :D

Pokud tuto píseň neznáte, tak ji sdílím zde a pokud vás zaujala, tak si můžete poslechnout celý stream alba zde.

V této sestavě nahráli první studiuovku
Jedna z mých nejobíbenějších fotek z doby mého poznávání P! ATD - a pořád zůstává
Z původní sestavy zbyl pouze showman Brendon Urie
Mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat