pondělí 22. června 2015

Bohemistika: Stylistika - pomooc

Krásný den všem! :-)

Dnešek pro mě je (tím se nebudu zabývat) i není (tím se budu zabývat) krásným. Víte proč? Jak nadpis napovídá, může za to stylistika (což jé lingvistická discplína zabývající se jazykovým projevem, způsobem jeho výstavbou, zkrátka výstavba a užití, v jazyce mluveném a psaném - a teď jestli to je správně ...moment... skoro. Lingvistická disciplína zabývající se jazykovým stylem projevů, procesem jejich vzniku. Takže jsem se skoro trefila :D) No nic. V předchozích článcích jsem se tu právě touto disciplínou docela zabývala a mluvila jsem i o seminárce k nahlédnutí zde

Zkontaktovala jsem vyučující, jestli mohu přijít na zítřejší zkoušku a zdůraznila jsem, že jsem ji odevzdala minulý týden (vyučující tam nebyla, a dneska alespoň dopoledne také ne). A ona mi odepsala, tři minuty po zápisu na zkoušku a půlhodiny poté, co jsem se z ní odhlásila, ehm, že mám za tři a že na zkoušku mohu přijít. No trojka...chápu. Nebylo to excelentní. Ale člověk po takovém trápení čekal alespoň dvojku :D 

Nevadí. Zítra si snad vytáhnu otázku, která mi padne. Nemohu říct, že učivo zvládám na sto procent :D Ale víte jak. Prostě student. Nicméně věřím, že slabé mezery, kterých je teda hodně, doženu. Vždyť zítřejší začátek je naplánován na půl jednou :D Tak uvidíme. Zatím se mějte a držte mi palce :)

Stylistice zdar.

UPDATE: 23. 6. zkouška dopadle výborně. Vytáhla jsem si otázku persvaze v publicistice, takže velká spokojenost.

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat