čtvrtek 17. března 2016

Radio Rallye 2016 - Příspěvek 12: Den druhý

Tak a je to tu - Den D číslo 2!! :D :)

Ráno

Ráno jsem chtěla vstát o půl sedmé, abych mohla co nejdříve vyrazit do jedné firmy vyvolávající fotografie (viz včerejší článek). Nakonec jsem vstala asi v půl osmé a krátce po celé jsem odjela do města. Paní na příjmu byla velice milá a všechno proběhlo tak, jak jsem si přála. Nakonec jsem nechala vyvolat 13 fotky na papír, který si pořádně nepamatuju :D Bylo tam číslo 300 a něco křídového? Musím to vyzjistit! Zítra do sedmé hodiny by to mělo být, tak snad zítra vstanu o půl sedmé, abych tam na tu sedmou-půl osmou byla. Proč tak brzo? Chtěla bych využít toho, že otevírají v 7 hodin, protože je zítra slavnostní zahájení RR. To mě dovádí k dalšímu bodu - chyby komunikace. 

Mimochodem -EDIT- právě mi volala paní z tiskárny, že některé fotky jsou moc tmavé, jestli je mohou zesvětlit + jestli některé mohou oříznout, případně pokud chci, aby tam bylo vše, jestli mi nebude vadit bílý rámeček. Tak říkám - souhlasím se všema navrhovanýma změnama. Přece jen, nevím, jestli se použijí všechny fotky, hádám, že ne. Tak uvidím zítra, jak to bude vypadat :-)

Ale zpátky k bodu (ne)komunikace. Na včerejší schůzy spojené s hostesáctvím se řešily i jiné věci. Já dle statusu 'Informace ohledně RR a hostesáctví s ním spojené' pochopila, že se jedná o informace pouze pro opatrovníky rádií. Nicméně bych se nedivila, kdyby to opravdu bylo pro ty vybrané lidi a nakonec se řešilo něco jiného...

Každopádně před chvílí jsem hovořila s jedním kolegem a snad mám teda všechny důležité věci, které jsou tedy zatím známy. Je tam totiž vícero věcí, vícero časů a témat, které by byly vhodné říct, tak jen čekám, kdy přijdou...

Čili chtěla jsem do Budvaru. Exkurze v Budvaru se zdá být zajímavá, a já jsem tam nebyla, když byla možnost před rokem. Psala jsem tedy jednomu kolegovi, jestli by se nenašlo místo, a on, že se najde v dopolední skupině. Ale jelikož nikde nebyl časový harmonogram, tak mu píšu znova. On na to - AJEJEJ - ted jsem si všimla, že jsem přečetla špatně sms :D Původně jsem četla 9:30 to začíná - ve smyslu, že se máme sejít v 9:30, a pak se tam pojede...Nicméně, ve čtvrt na deset jsem šla k rádiu, nikde nikdo, jdu do studia - tma. Vyjdu ven, kolem prochází kolega, jdeme do rádia a vskutku nikde nikdo není, jen bordel po včerejší noční schůzi. Jdu opět čekat ven, kolega odchází a ptá se mě, že jsem tam pořád sama. Jde se podívat na Facebook, přichází a sraz byl v 8:45, říkám aha. Dobrý no. Vzápětí mi říká, že tam máme jako rádio vstup zdarma (protože Budvar spolupracuje s univerzitou) a že se ještě nějaká exkurze domluví...Tak snad se to do června stihne! Jinak jsem šla na koleje, potkala jsem jednoho Slováka ze včera, který se sem tam účastnil naší konverzace (viz včerejší článek), ale nepředstavili jsme se. Poté jsem jela výtahem, on nastoupil ve druhém patře, to bylo taky vtipné :D Tak snad našel, co hledal! Jinak po příchodu do pokoje jsem zapla počítač, Facebook a krom rozpisu 8:45 a rádií vč. opatrovníka, tam psala jedna kolegyně, jestli je opravdu sraz v 8:45 před rádiem.

Co z toho plyne? 1) Pozorně číst, resp. zaměřit se na všechny informace a né že člověk přelítne zprávu, zaměří se na vybranou část a konec, 2) zapnout ráno Facebook (haha)

Nicméně stále si stojím za tím, že na místě vedoucího bych veškerý chod vedla jinak. Snažit se o komunikaci! A kdybych měla schůzku, tak byl do speciální skupiny na Facebooku - která mimochodem opravdu existuje - pověřila někoho zápsem na schůzi, aby poté veškeré informace vyvěsil právě do té skupiny, aby si to mohli přečíst všichni, kteří nebyli na schůzi...

To je prozatím vše. Je dopoledne, krátce po čtvrt na dvanáct a mě čeká práce do školy. Ve 21:00 hodin začíná párty v jednom klubu, prý bude potřeba někdo u vstupu, tak se tam stavím na tu devátou, snad tam bude ještě někdo, protože já a peníze a práce? Dělala jsem to párkrát a stačilo mi to :D A uvidím, jak dlouho se zdržím. Vidím to na max. tři hodiny.

Dopoledne
 
Měla jsem několik telefonátů s jedním kolegem. Chtěla jsem vědět, co se ještě probíralo na středeční schůzi. Tak jsem se dozvěděla zas pár dalších věcí, které jsou nutné vědět. Tedy pro mě alespoň.

Večer

Opět mě zastihlo několik telefonování se zmíněným kolegem. Řekl mi informace ohledně Lajvky (živé vysílání, další kategorie). No a abych pravdu řekla, jsem rozpačitá z jedné věci, a to řekněme zastupujícím šéfem. Prostě šéf dal x pravomocí jednomu kolegovi, který dle mého názoru není způsobilý k oněm úkonům. Bez urážky, ale je to tak. Nejde o to, že nepatří mezi služebně nejstarší, ale o to, že není tak zkušený. Nicméně vedoucí to tak zvolil a je to jeho volba. Každopádně se jedná o to, kdo bude vysílat živě. Možno maximálně pět lidí a jeden kolega tam mermomocí chce být. Já mu nakonec řekla, že do toho půjdu taky, ale záleží na čase. Nemám moc času :( A bohužel nevím, jak to tam bude časově fungovat...takže jsem zvědavá. Zas mě do něčeho tlačí, mám takový pocit. Nicméně dnes si ještě sednem a proberem to. Ráda bych, aby tam bylo více lidí, dokonce mám některé vytipované, na druhou stranu se bojím, jak by to celé spojení fungovalo...Tak uvidíme.

Tak právě teď jsem se vrátila z párty v jednom klubu. Jelikož při rádiáckých akcích (tedy těch, které pořádáme my) bývám vždycky ještě před zahájím, tak jsem tentokrát šla pozdějc. No pozdějc - o cca tři čtvrtě hodiny :D Tak tam přijdu, nějací lidé tam jsou, tak říkám supr. Téměř hodinu jsem byla u vstupu, ale nevadilo mi to, jednak proto, že tuto pozici mám odzkoušenou :D Ale hlavně, pokecala jsem s lidma, které jsem buď poznala včera, nebo se seznámila s novýma. To bylo určitě fajn. Potom jsme s kolegyní chtěly zajít za dvěma slečnama, aby jsme se prostřídaly, jenže v tu chvíli tam přišly jiné dvě 'kolegyně' (nemůžu si pomoct, možná jsem zaujatá, ale nedokážu je považovat za rovnocenné kolegyně), jestli nechceme prostřídat, tak jim říkám: no, chtěly jsme říct jiným holkám, ale když se nabízíte...:D No každopádně byly tam. Ještě taková vtipná vsuvka, krátce po příchodu jsem si šla pro pivo a za pultem takoví dva sympatičtí mladíci, nevěděla jsem, na koho koukat - to jsem jim taky řekla :D Proože tam stáli vedle sebe a oni na to: třeba na oba :D Nicméně po onom prostřídání jsem si řekla - aspoň pokecám s ostatníma. Jenže když jsem se tak podívala po parketu či stolech, tak si říkám - no nevim nevim teda. A jelikož jsem si řekla, že přijdu na chvilu, protože jsou věci, které prostě musím udělat, tak si říkám - jdu. Takže jsem vystřelila a běžela jsem. Autobus jsem stihla krásně :D Akorát...Nicméně teď přijdu, akorát vytahuji kartu, abych si mohla 'odemčít' barák a zastaví mě tři kluci, jestli se mohou na něco zeptat. Ano, byli to Slováci. Chtěli poradit cestu. Docela jsem byla překvapená, že nemají program, kde je mapa (ach ti opatrovníci). Takže jsem jim ráda ukázala cestu. Šla jsem s nimi tak, abych je správně navígla. Teď si říkám, že jsem měla jít za své koleje, že by to snad šlo lépe vidět, ale to nevadí. Šla jsem s nimi na konec prvních kolejích a snažila se vysvětlit cestu. Já myslím, tedy doufám, že jsem to vysvětlila dobře :D Zdáli se, že to chápají, tak se jich zítra musím zeptat, jestli to našli, protože jsme se seznámili, tak snad je odchytnu. No, abych pravdu řekla, byla jsem na balkoně a viděla jsem tam tři osoby. Jedna měla kapucu, béžovou bundu, měl by to být jeden z nich. Tak jsem je pozorovala. Proč? Protože jsem jim neřekla, na jaké cestě mají zabočit :D No děs. Každopádně záchytný bod Kaufland zafungoval, protože neodbočili v první ulici, ale v té druhé - tedy snad to tak udělají, resp. udělali. To víte, je to zodpovědnost. Tak snad jsem poradila dobře. Ještě mě teda lákali, ať jdu s nima, že tam taky pobudou chvilu a proč s nima nejdu. Achjo, ráda bych s nima šla. Tak snad se tam potkáme zítra. A tím bych uzavřela den druhý.

Zítra je slavnostní zahájení a poslech nahrávek. Vůbec nevím, jak to udělám, protože jak jsem již několikrát zdůraznila, čas jde teď proti mě. Ale určitě bych si některé nahrávky chtěla pustit. A večer? Opět párty v klubu. Budou tam vystupovat dvě kapely, takový pop rock a pop punk. Nicméně stejně přijdu pozdějš. Vidím to tak po té desáté :D Snad se mi podaří jít s někým, nejlépe s našemi slovenskými kolegy :-)

Mějte se krásně 

1 komentář:

  1. Taky to mám občas dost našlapané. Jako jsem teď hodně veřejně činný, dokonce jsem byl i v jednom malém rádiu na rozhovoru. A do toho člověk řeší práci, koníčky a dokonce ještě i rodinu a věci běžného provozu. Třeba tady jsem nedávno sháněl nastavení rozvodů na Peugeota, kterého má manželka, abych jí ho opravil. :) Prostě život je zábava. :)

    OdpovědětVymazat