sobota 29. srpna 2015

Literatura: poslední příspěvek z knihovny + nové knihy

Jak jsem psala zde http://reachfortheheights.blogspot.cz/2015/07/literatura-navsteva-knihovny_7.html O návštěvách knihoven informovat nebudu, maximálně když někde narazím na něco zajímavého. Anebo - pokud pořídím nové knihy do sbírky, a to se stalo i v srpnu.

Tak tedy, štrádovala jsem si to do knihovny a zpátky už jsem měla brašnu celou napasovanou od nových knih, které pobočka vyřadila z fondu. Daly se koupit za 5,-- a 10,-- a co jsem si sebou odnesla? Fotky zatím nemám (nebo možná mám někde v PC, ale tento článek dopisuju na konci roku, tak nemám moc čas hledati :D). Čili seznam:

Kubátová, Marie. Třikrát denně kapku rosy. (1979) 
Řezáč, Václav. La bella Boema. (1979)
Sýs, Karel. Pražský chodec II. (1988)
Šabach, Petr. Jak potopit Austrálii. (1986)
Weiss, Jan. Bláznivý regiment. (1979)

Četli jste některou z výše uvedených knih?

Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat