úterý 18. června 2013

Moje fotky V

Moje fotky V - 17. 6. 2013

Krásné slunečné ráno/dopoledne, jak jsem slíbila v minulém článku (Moje fotky IV), fotila jsem nejen ráno, ale i odpodne a večer.
Včera bylo velké teplo, vedro a dusno doslova, naštěstí kolem půl šesté, kdy jsem si vyšla do města s kamarádkou, bylo líp, než bylo tamhle ve tři hodiny. Ačkoliv znáte to - i tak byl hic. Každopádně, nafotila jsem nějaké fotky z města.
Později, co jsme se vrátily, jsme šly ven zase, a to na louku. Obloha (jak jinak) byla podle mého názoru -řekněme- normální. Prostě byla hezká, zbarvená, ale rozhodně bývá nebe zbarvené do hezčích barev nebo když už do této žlutavé barvy, tak třeba i víc - vím to (mám fotky, které to dokazují, též je sem někdy později přidám). Každopádně se mi líbí ten kontrast - (barva) oblohy x stromy a budovy.

Místo: ČB - cesta do centra, Náměstí Přemysla Otakara II., louka VŠ kolejí





















Žádné komentáře:

Okomentovat