pondělí 17. června 2013

Moje fotky IV - ranní obloha (4:48/6:15)

Moje fotky IV - 17. 6. 2013

ZZ všechny! (zdravím zase :D). Když se teď podívám z okna, nevidím tam nic, jen moře - tzn. modrá plocha bez jediné poskvrnky (modrá obloha bez mraků). Uvidíme, jak se to bude vyvíjet dál, mám pocit, že dneska ještě něco nafotím :D
Každopádně, když se do toho dám...sdílím tři fotky z dnešního brzkého rána.

Úplně brzo ráno jsem se zničehož nic probudila a nevím proč, ale nějakým způsobem jsem automaticky zamířila k oknu, otevřela ho a vzala mobil (nečekaně). Domnívám se, že mě k tomu 'donutilo' přes žaluzie prosvítající  světlo a cítila jsem hezkou oblohu. A taky jo. Když je pěkně, nebo je namířeno k tomu být pěkně, vždycky je to nebe také krásné, barevně vybarvené.

První dvě fotky jsou z 4 hod. 48 min. Fotka č. 1 je bez úprav, ale jelikož jsem měla pocit, že to nebe je tmavší a na fotografii se zdálo být světlejší, jak už to tak bývá, tak jsem se rozhodla pro druhou fotku. Takže fotka č. 2 je už upravená - ztmavělá (na nejvyšší stupeň). Když se na to dívám zpětně, říkám si, že jsem měla ubrat, ale nevadí, aspoň vynikne ta růžová barva :D

No a třetí fotka je z 6 hod. 15 min., a to už je čas, kdy jsem definitivně vstávala, takže tady jde vidět víc jak hodinová proměna ranní oblohy z víceméně růžové na modrou.

Místo: VŠ koleje v ČB







Žádné komentáře:

Okomentovat