sobota 9. března 2013

Hudební blok - prohlášení



Ahoj všem! (všem?) Původně jsem chtěla napsat ‚jak jste si mohli všimnout…‘, ale je mi jasné, že můj blog nemá žádné pravidelné čtenáře (a nepravidelné?). Takže začnu jinak.
Podle mého názoru nikdo nijak zvlášť nečetl do nedávné doby pravidelnou rubriku Hudební blok. Psala jsem většinou týdenní příspěvky, co se šustlo na twitteru od kapel nebo časopisů, kterými jsem tzv. follower. Novinky z hudebního světa rocku, punku a metalu.
Každopádně, vzhledem k tomu, že škola začala a práce mám víc než dost (více než v předchozím semestru), nezbývá mi na mou oblíbenou rubriku čas. Kdybych však věděla, že rubriku někdo čte a že ji fanoušci této hudby považují za užitečnou, s největší pravděpodobností bych pokračovala. Takhle však nevidím důvod pokračovat. O letních prázdninách nejspíše začnu. Do té doby budu ovšem ‚retweetovat‘. Takže pokud by se nááááááááhodou mezi vámi někdo objevil, koho by novinky zajímali, může si mě najít na twitteru (sharkamellita), poslat žádost (profil mám soukromý) a novinky sledovat tam. Ačkoli ‚retweety‘ kvůli časové vytíženosti nebudou pravidelné.
No, takže asi tak nějak ve stručnosti. Blog se tedy vrátí do svého ‚původního‘ konceptu. A hudební svět prozatím nechám být.
Mějte se hezky-.

Žádné komentáře:

Okomentovat