středa 26. prosince 2012

Novinka



Ahoj,
v zatím posledním článku (http://reachfortheheights.blogspot.cz/2012/12/zamereni-blogu.html ) jsem se rozepsala o tom, že můj blog už nebude jen o literatuře. Když jsem ten článek psala, měla jsem na mysli spíše filozofická témata, jestli to tak mohu říct :-D Například mám v notebooku rozdělaný článek na téma konec světa.
Za účelem zvýšení počtu čtenářů (jestli tu nějací pravidelní jsou, a fakt nevím, jestli se mi to povede) jsem se rozhodla k založení pravidelné rubriky. Týdenní rubriky. A o co se bude jednat? Vzhledem k tomu, že jeden z mých největších koníčků je hudba, bude se to týkat právě tohoto ‚odvětví‘. Budu sem dávat novinky, drby (:-D), odkazy atd. atd. ze světa rocku, punku a metalu. Budu samozřejmě uvádět i zdroje. Pevně věřím, že to zaujme. I když jak nad tím tak přemýšlím, tak budu ráda i za jednoho pravidelného čtenáře :-) 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat