čtvrtek 18. února 2016

Radio Rallye 2016 - Příspěvek osmý: Ranní rozčilení a nová nahrávka?

Tenhle článek je psán naprosto neplánovaně, ale jelikož jsem na začátku prvního článku o RR psala, že napíšu o radostech i strastech, tak to prostě musím ventilovat ven :D Stejně to nikdo číst nebude, tak to je jedno :D

Začnu ranním rozčilením. Pořádání RR není jen obvyklá starost o nahrávky, ale pochopitelně i další věci, organizační záležitosti ohledně - prakticky všeho :D Včera přišla na přestřes početní úloha - náklady na ubytování, stravu apod. Zkušenost práce s Excelem a jeho funkcema výhodou.

Kolega z rádia, který má tuto důležitou záležitost na práci to psal včera na jednu sociální síť s tím, že hledá asistentku na dnes (tedy včera) či zítra (čili dnes). No. Abych pravdu řekla, zprávu jsem chtěla okomentovat, ale potom jsem od toho upustila a začala se věnovat věcem, které jsem musela vyřídit. Potom jsem byla na nohou od čtvrt na šest do...pěti ráno :D Né že bych byla vzhůru celou noc, ale to sem nepatří :D Každopádně je pravda, že takovéto věci mě baví, i když práci s čísli, pěnězi sama fakt ne :D S tím mám spíše negativní věc.

Každopádně zpátky k věci. Upustila jsem z toho jednak z časových důvodů a též jsem si řekla: však on se někdo ozve. I kluk, byť tam je psáno 'asistentka'. 

Neozval.

Shrnu-li to jednou větou, kterou zároveň osvětlím mé ranní rozčilení, tak to bude následující řádka/y: kolega se naštval a napsal komentář ve smyslu, že to bylo povyku, jak kdo chce něco dělat na RR a že to vytížení bude minimální a najednou nic. Závěrem byl tento smajlík :/ Já teda nechci být vztahovačná, ale přišlo mi to jako krapet nařážka na mě, protože já prohodila něco ve smyslu, že bych se ráda podílela na organizaci, tak snad bude nějaká práce :D Nebo jsem to neřekla nahlas, jen pro sebe? Tyjo, já ani nevím :D

Ale to v tuto chvíli podstatné není.

Mě prostě naštval fakt, že né každý má čas. Já teda čekala, že se ozvou někteří mužští kolegové, kteří pro rádio dělají hodně, i když to vypadá, že mají spoustu jiných aktivit. Každopádně nevím, jak na tom jsou ostatní kolegové či kolegyně, ale já měla včera prostě nabitý den. Takže to mě mrzelo, že zmiňovaný kolega taky nemá vždycky čas a jako kdyby my ostatní ho měli.

Nicméně jsem mu dnes napsala. Ty organizační činnosti mě prostě lákají, nemůžu si pomoct :D Na dnešku jsme se neshodli, ale shodli jsme se na zítřku. Takže mu pomůžu počítat zítra dopoledne, už teď jsem zvědavá, jak to bude probíhat a docela se i těším :-) Bude to zase nová zkušenost.

A teď ke druhému bodu článku. V úterý jsme s Žoržem v pořadu Výkvět volali do jiného rádia. Ehm, opět :D Na podzim jsem volali 'kolegovi' Dj Basslickerovi do Kiss JČ, ale jelikož je to člověk, který nás tak trochu zná, tak to bylo jiné než před pár dny. Ale i tak to bylo vtipné :D No a právě v úterý jsme volali do pražského rádia Expres, měl tam mít vysílání nějaký Štěpi, načež já den předtím jsem si dělala srandu, že se ho zeptám na přítelkyni :D Žorž to vzal jako vtipnou poznámku, jenže v úterý jsme zjistili, že tam je jiný kolega, jistý Vlado. Tak jsem opět pátrala na FB a nic jsem nevypátrala :D Takže jelikož to byl kolega, kterého neznáme, tak vstup vypadal opět jinak. Žorž začal ležérně, jakože opravdu volá jen o píseň na přání...načež se zeptal, jestli může chvilku mluvit s kamarádkou Šárkou. No...asi tušíte, co bude následovat :D Jsem se ho zeptala na tu přítelkyni, jeho reakce byly takové...no byl zmatený :D :D Každopádně poté jsme prozradili, kdo jsme, tak se smál :D Jsem ráda, že to vzal v pohodě :-)

No a právě tady je zodpovězena otázka na onen druhý bod článku. Dostala jsem nápad, že bychom mohli vystřihnout ten rozhovor a spojit ho do jedné nahrávky s rozhovorem s Dj Basslickerem (vysvětlení, proč jsem o něm ve stručnosti psala :D). Uznejte sami...anotace by byla něco jako: takhle/ jak to vypadá, když rádiáci volají kolegovi, kterého znají, a kolegovi, kterého neznají :D Navíc si myslím, že jsme to podali takovou vtipnou formou, takže by výsledný příspěvek 'porota' mohla vybrat jako reprezentační nahrávku RK2. Jsem na to zvědavá.

Takže toliko k dnešku, jak vidím, poměrně jsem se rozepsala :D 

Mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat