sobota 15. června 2013

Nová rubrika?

Práce na mém blogu váznou z časových důvodů, ačkoliv by kdokoli mohl namítat, že čas je vždycky, jsme-li ochotni si ho udělat...no dobře, přiznávám, že kdyby tento blog měl nějaké čtenáře, pravděpodobně, no, zcela jistě bych se ho snažila vést pravidelně...
Tak zase až budu mít spoustu času :D

Nicméně, rozhodla jsem se, že zde budu dávat fotky. Zřejmě též nepravidelně :D Ale budu. Protože ráda fotím, hodně ráda. Jsem taková vášnivá fotografka všeho možného i nemožného :D Moc ráda fotím oblohu, nebe, mraky atd., takovéto fotky se tu budou objevovat velmi často :)
Jinak jsem se rozhodla, že sem dám i nějaké starší fotky, protože si myslím, že některé z nich určitě stojí za to vidět, nebo ne?

Ještě poslední poznámka - pokud byste narazili na tento blog a chtěli použít fotky pro určité účely, dejte mi vědět, stejně tak pokud někde uvidím, jak někdo budete vydávat moje fotky za své - to si mě ani nepřejte! :D Ale vážně.

Tak tedy nové rubrice 'Moje fotky' zdar!

Žádné komentáře:

Okomentovat