úterý 18. června 2013

Moje fotky VIII

Moje fotky VIII - 18. 6. 2013

Uf, tak dneska už naposled :D
Proč jsem dnešní den rozdělila na tři příspěvky? Je to vysvětleno v příspěvku níže (Moje fotky VII). Netřeba přidávat komentář, pokud porovnáte tyto dva sety fotografií...ale pokud by se nad tím přece jen někdo pozastavoval, tak čtětě následující řádky... Můžou za to ptáci.

Mám otevřené okno a slyším ten jejich otravný hlas. Žel bohu, nevím, co to je za druh. Já jim pracovně říkám 'racci'. Jenže jsem se zamyslela a v podstatě hned mi to vnuklo myšlenku - docela dobrá obloha - ptáci = to by mohlo být super, nie? A taky se mi to tak jeví :D Jestli se to tak bude jevit vám, pokud se někdo na tyto fotky vůbec díváte, jakože vsadím boty, že ne, nevím.

Místo: vš koleje, čb









Žádné komentáře:

Okomentovat