sobota 26. ledna 2013

Volba prezidenta (druhá část)


Ještě několik okamžiků nás dělí od chvíle, kdy se dozvíme, který z pánů, jenž postoupili do druhého kola přímé volby prezidenta ČR, se stane naším prezidentem na následujících pět let.
Já jsem ohromně zajímavá.
Po prvním kole jsem byla rozhodnutá, že volit v druhém kole nebudu. Jednoduše proto, že ani jeden z kandidátů mi ‚nevyhovoval‘. Jenže osud to chtěl asi jinak.
Na základě televizních debat, které nás obklopovali ze třech největších televizí, z nich kvalitní byly pouze z té veřejnoprávní, a rozhlasových debat, jsem se na poslední chvíli rozhodla, že k urně půjdu. Zvlášť se mi nelíbil jeden výrok, který jeden z kandidátů vypustil z úst. Myslím si, že budete vědět, o kterého jde, když vám prozradím, že v posledních dnech na ten výrok každý upozorňoval. Ale nešlo jen o tohle. Byly zde i jiné okolnosti, kvůli kterým jsem nakonec k druhému kolu voleb šla. Byly to především (ne)činy onoho kandidáta. Proto jsem volila protikandidáta. Ač není ideální, věřím, že je ‚menším zlem‘ pro občany České republiky.
Tak uvidíme, kdo se jím nakonec stane.

Žádné komentáře:

Okomentovat