úterý 18. prosince 2012

Kniha, kterou rozhodně nedoporučuji


Tuhle knihu jsme museli číst asi před třemi týdny v rámci jednoho předmětu. Vzhledem k tomu, že toto dílo doma nemáme, mé kroky vedly do knihovny. Ještě nebudu prozrazovat, o co se jedná; schválně, jestli to podle indicií uhádnete.

Tato knížka byla vydána v roce 19040, autorem je britský romanopisec Graham Greene. Zápletka se točí okolo zchátralého, muže, kterému se příznačně říká „páter Chlast“. Jakožto kněz, osm let uniká před krutou mexickou vládou, jež si dala za cíl právě vymýtit náboženství.

Bingo, Moc a sláva!
Tato kniha je rozdělena do čtyř částí. Už po první jsem ji musela odložit! Přišla mi nudná a já se rozhodla, že strávím odpoledne efektivněji a budu místo toho dělat něco jiného. Doslova jsem totiž četla jen slova (správně, nečetla jsem příběh, ale jen slova). Každopádně, prostudovala jsem si, o čem ta kniha je a na základě toho jsem usoudila, že ta knížka tak hrozná být nemůže. Řekla jsem si: „Třeba si to jednou přečteš“ , jenže ta nuda první části mi v tom zcela určitě jednou zabrání, i když třeba…

Žádné komentáře:

Okomentovat