pondělí 8. února 2016

To ostatní: Radio Rallye 2016 - Příspěvek druhý: Ááá, deadline soutěžních nahrávek se blíží!

 Článek psán 7. 2. 2016
Je večer v neděli 7. února 2016 a v RK2 jsme si dali vlastní deadline soutěžních nahrávek. Datum je stanoveno na 15. únor, resp. půlnoc 14.

NO.

Jelikož jsem se přihlásila na pozici, kterou jsem nazvala tzv. správce nahrávek, tak bych měla začít urgovat lidi, aby mi posílali nahrávky. Možná se to zdá být takové zbytečné, ale v týmu jsou rozdělené role, a tak je dobře, že se stanovil člověk, u kterého se budou nahrávky skladovat, nebo ne? Ten člověk to totiž potom může předat všechno v celku, a to je lepší, než když to posílá každý po kouskách různým lidem ve vedení.

Do této chvíle mi nikdo nic neposlal (EDIT: 8. 2. došla první nahrávka! Jenže rozkouskovaná do vícero nahrávek, k tomu ještě nesplňuje časový limit :D), i když vím o lidech, kteří se k tomu chystají/ budou chystat. 
Já sama mám spoustu nápadů, ale....čas!!!! A střižna!!!! To jsou dvě věci, které mi dělají vrásky na čele, ale ve středu mám scuka s kolegem, tak budeme vyrábět, nahrávat, stříhat...až do aleluja (už vidím, že kvůli tomu nestihnu Chytrý kvíz). No ale hlavní je, aby se to všechno stihlo...Tak mi držte palce :)

Mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat