pondělí 15. února 2016

To ostatní: Moshpit se vrací!

Tak vážení čtenáři (kteří tu stejně nejste :D), dneska se na Rádio K2 vrací Moshpit. V předchozích letech jsem začínala už v lednu, letos až v únoru, což je docela paradoxní, protože práce do školy jsem měla nejmíň :D Ale to je jedno. Hlavní je, že je, jak říkám ve videopozvánce, na kterou se můžete podívat zde 

Abych pravdu řekla, docela jsem se na přípravu těšila. Sice je pravda, že jsem na Twitter Moshpitu v předcházejících dvou měsících nic nepřispívala, ale...no nevím, jakou výmluvu  mám použít :D Každopádně příprava teda byla nic moc. Protože jsem se na to 'vykašlala', tak jsem vše dodělávala v pondělních odpoledních hodinách, a ted výběr taky teda nebyl kdovíjak slavnej...pár písní se mi líbilo, ale jinak nic moc :D Snad se tento týden urodí více písní - ale písní, které mě zaujmou mnohem více. 

Ale co se líbí/ nelíbí mně, to se nemusí líbt/ může líbit někomu jinému! Takže kdo máte rádi tvrdší muziku, tak nezapomeňte - dnes od osmi do devíti na Rádiu K2 

EDIT: Je po skončení a s dnešním vysílkem jsem celkem spokojená :D Měla jsem teda lepší, ale i horší, takže bych si dala tak 6/10. 


Mějte se krásně

Žádné komentáře:

Okomentovat