sobota 12. ledna 2013

Volba prezidenta



1. přímá volba prezidenta České republiky
Aneb druhého kola historicky prvních prezidentských přímých voleb se s největší pravděpodobností nezúčastním.
Ugh, první kolo máme za sebou, jste spokojeni? Já ne. Je sice pravda, že nebylo moc z čeho vybírat, na druhou stranu bych ve druhém kole ráda viděla jiné kandidáty. Ale co, lidi si zvolili ‚chlastmana‘ a ‚sleepera‘. Jsem hodně zvědavá, koho si lidi nakonec ve druhém kole, které bude následovat za 14 dní, zvolí.
Jak jsem psala o pár řádek výše, k volebním urnám se nepodívám. Tak nějak rezignuji na tuto ‚občanskou povinnost‘, byť jsem velmi ráda, že se po x letech přímá volba prezidenta prosadila. Ale jak říkám, ani jeden z postupujících mi nevyhovuje.
Těžko říct, kdo nakonec zvítězí. Co si tak všímám reakcí lidí na různých diskuzích a sociálních sítích, řekla bych, že to je celkem vyrovnané.

Žádné komentáře:

Okomentovat