pondělí 29. října 2012

Musing Mondays

Musing Monday

Dnešní pondělí se autorka blogu http://shouldbereading.wordpress.com/ ptá na otázku, zda-li s někým online diskutujeme o kniháh, které máme rádi. Ve smyslu stejného vkusu.


Nejprve jsem chtěla odpovědět, že ano, mám jednu kamarádku, se kterou se bavíme o knihách. Jestli máme stejný vkus? Neřekla bych, že ho máme úplně stejný, každopádně bych dokázala najít řádku knih, které jsme četly obě dvě, které máme rádi. Každopádně v otázce se vyskytlo slovo 'online', no, tak když nad tím tak přemýšlím, tak s nikým takovým potěšení ze stejného žánru knihy nesdílím. Povídám si s lidma na diskuzích, to jo, ale online individual readers žádné nemám. Ale určitě by to mohlo být dobré. Třeba i někoho ze zahraničí. To by mohlo být obzvlášť zajímavé. Ne že bych si už s nějakým cizincem či cizinkou nepsala. Kam mi však paměť sahá, nikdy jsem se s nikým o knihách nebavila. Což mi připadá zvláštní, vždyť literatura je mým velkým koníčkem. No ale nevadí, jsem si jista, že potěšení z knih s někým zvenku budu jistě jednou sdílet.


Žádné komentáře:

Okomentovat